Hlavní stránka>ČSN EN 61968-8 - Integrace aplikací v energetických společnostech - Systémová rozhraní pro řízení dodávky elektrické energie - Část 8: Rozhraní pro zákaznické operace
Sponsored link
Vydáno: 01.07.2016
ČSN EN 61968-8
Integrace aplikací v energetických společnostech - Systémová rozhraní pro řízení dodávky elektrické energie - Část 8: Rozhraní pro zákaznické operace
Formát
Dostupnost
Cena a měna
Anglicky Tisk
Skladem
550 Kč
Označení normy:
ČSN EN 61968-8
Třídící znak:
334900
Počet stran:
68
Vydáno:
01.07.2016
Harmonizace:
Norma není harmonizována
Katalogové číslo:
98619
Popis
ČSN EN 61968-8
This part of IEC 61968 specifies the information content of a set of message types that can be used to support many of the business functions related to customer support. Typical uses of the message types include service request, customer agreement, and trouble management. The purpose of this part of IEC 61968 is to define a standard for the integration of customer support (CS), which would include customer service, trouble management and point of sale related components integrated with other systems and business functions within the scope of IEC 61968. The scope of this standard is the exchange of information between a customer support system and other systems within the utility enterprise