Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN EN 62864-1 - Drážní zařízení - Drážní vozidla - Napájení s palubním systémem uchování energie - Část 1: Sériový hybridní systém
Sponsored link
Vydáno: 01.05.2017
ČSN EN 62864-1 - Drážní zařízení - Drážní vozidla - Napájení s palubním systémem uchování energie - Část 1: Sériový hybridní systém

ČSN EN 62864-1

Drážní zařízení - Drážní vozidla - Napájení s palubním systémem uchování energie - Část 1: Sériový hybridní systém

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Česky Tisk
Skladem
495 Kč
Označení normy:ČSN EN 62864-1
Třídící znak:333540
Počet stran:56
Vydáno:01.05.2017
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:501850
Popis

ČSN EN 62864-1

Tato část IEC 62864 se vztahuje na sériové hybridní systémy (elektricky propojené) s uchováním energie na palubě vlaku (dále jen hybridní systém). Pro dosažení následujících vlastností, kombinováním měniče a motorů a řízením hospodaření s energií, má hybridní systém dva (nebo více) zdroje energie, včetně palubního systému uchování energie (ESS) ke zlepšení energetické a palivové účinnosti, zlepšení charakteristik zrychlení, zvýšení dojezdové vzdálenosti a nepřetržitého provozu v případě ztráty hlavního zdroje energie (PPS), jsou-li omezeny výkon a kapacita zdroje energie včetně rekuperačního výkonu lze zmírnit tato omezení použitím ESS navíc k hlavnímu zdroji energie, snížení spotřeby paliva, omezení emisí (např. CO2, NOX, PM, atd.) a snížení dopadů na životní prostředí (např. viditelná překážka, hluk, atd.). V této normě jsou rovněž uvažovány systémy, které mají pouze palubní ESS bez dalších PPS. Tato norma má v úmyslu specifikovat následující základní požadavky, charakteristiky, funkce a zkušební metody pro hybridní systémy na hospodaření s energií pro řízení toku výkonu mezi hlavním zdrojem energie, systémem uchování energie a výkonovými měniči, spotřebu energie, energetickou účinnost a rekuperační energii, charakteristiky vozidla dosažené systémem uchování energie, zkušební metody kombinované zkoušky a zkušební metody dokončených vozidel založené na továrních (stacionárních) a provozních (jízdních) zkouškách. Tato část IEC 62864 zahrnuje elektricky propojené systémy (sériový hybridní systém) a nezahrnuje systémy, které mechanicky přenáší hnací sílu (paralelní hybridní systém).