Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN EN ISO 18295-1 - Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra
Sponsored link
Vydáno: 01.03.2018
ČSN EN ISO 18295-1 - Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra

ČSN EN ISO 18295-1

Zákaznická kontaktní centra - Část 1: Požadavky na zákaznická kontaktní centra

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Anglicky Tisk
Skladem
325 Kč
Označení normy:ČSN EN ISO 18295-1
Třídící znak:761802
Počet stran:32
Vydáno:01.03.2018
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:503778
Popis

ČSN EN ISO 18295-1

This document specifies service requirements for customer contact centres (CCC). It specifies a framework for any CCC that aims to assist in providing clients and customers with services that continuously and proactively meet or exceed their needs. This document is applicable to both in-house (captive) and outsourced (third party operator) CCCs of all sizes, across all sectors and all interaction channels, including inbound and outbound. It specifies performance metrics (KPIs) as and where required.