Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN ISO 10004 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
Vydáno: 01.02.2019
ČSN ISO 10004 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření

ČSN ISO 10004

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Anglicky Tisk
Skladem
405 Kč
Označení normy:ČSN ISO 10004
Třídící znak:010342
Počet stran:48
Vydáno:01.02.2019
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:506791
Popis

ČSN ISO 10004

This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.