Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>ČSN ISO 10008 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Návod pro transakce elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem
Sponsored link
Vydáno: 01.01.2023
ČSN ISO 10008 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Návod pro transakce elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem

ČSN ISO 10008

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Návod pro transakce elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Anglicky Tisk
Skladem
405 Kč
Označení normy:ČSN ISO 10008
Třídící znak:010343
Počet stran:44
Vydáno:01.01.2023
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:515969
Popis

ČSN ISO 10008

Tento dokument poskytuje návod pro plánování, navrhování, vývoj, zavádění, udržování a zlepšování efektivního a účinného systému transakcí elektronického obchodu mezi obchodní společností a spotřebitelem (B2C ECT) v rámci organizace. Dokument je použitelný pro jakoukoli organizaci, která se zabývá nebo plánuje zapojit se do B2C ECT, bez ohledu na velikost, typ a činnost. Tento dokument se zaměřuje na organizace, které přímo nabízejí a poskytují produkty a služby spotřebitelům. Tento dokument si klade za cíl umožnit organizacím vytvořit spravedlivý, efektivní, účinný, transparentní a bezpečný systém B2C ECT, aby se zvýšila důvěra spotřebitelů v B2C ECT a vzrostla spokojenost spotřebitelů. Je zaměřen na B2C ECT týkající se spotřebitelů jako podmnožiny zákazníků. Návod uvedený v tomto dokumentu může doplňovat systém managementu kvality organizace.