Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>DIN ISO 10003 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)
Sponsored link
sklademDatum vydání: 2019-07
DIN ISO 10003 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)

DIN ISO 10003

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen (ISO 10003:2018)

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Německy Tisk
Skladem
3791 Kč
Německy PDF
K okamžitému stažení
3791 Kč
Anglicky Tisk
Skladem
4732 Kč
Anglicky PDF
K okamžitému stažení
4732 Kč
Status:Norma
Datum vydání:2019-07
Označení:DIN ISO 10003
Název produktu:Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)
Počet stran:44
Popis

DIN ISO 10003