Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>DIN ISO 10003 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)
sklademDatum vydání: 2019-07
DIN ISO 10003 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)

DIN ISO 10003

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen (ISO 10003:2018)

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Německy Tisk
Skladem
3243 Kč
Německy PDF
K okamžitému stažení
3243 Kč
Anglicky Tisk
Skladem
4048 Kč
Anglicky PDF
K okamžitému stažení
4048 Kč
Status:Norma
Datum vydání:2019-07
Označení:DIN ISO 10003
Název produktu:Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)
Počet stran:44
Popis

DIN ISO 10003