Homepage>ČSN EN 14012 - Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností
Sponsored link
Vydáno: 01.03.2020
ČSN EN 14012
Poštovní služby - Kvalita služby - Zásady vyřizování stížností
Format
Availability
Price and currency
Česky Hardcopy
In stock
19.71 €
Označení normy:
ČSN EN 14012
Třídící znak:
760202
Počet stran:
52
Vydáno:
01.03.2020
Harmonizace:
Norma není harmonizována
Katalogové číslo:
509862
DESCRIPTION
ČSN EN 14012
Tato norma stanovuje zásady vyřizování stížností týkající se vnitrostátních a mezinárodních poštovních služeb. Používá se pro národní i přeshraniční služby. Věnuje se pozornost vyřizování stížností v situacích s více operátory. Norma rovněž uvádí návod na postupy odškodnění a náhradového řízení. Normu lze použít pro všechny typy poštovní služby, pro univerzální i neuniverzální službu, a mohou jej využívat všechny typy poštovních organizací. Definuje různé typy stížností a zavádí metodiku pro vyřizování stížností za účelem zlepšování služby poskytované poštovním uživatelům včetně osob se zdravotními postiženími a starších osob. Rovněž uvádí návod na procesy vyřizování stížností, které mají být zaváděny poskytovateli poštovních služeb pro zlepšování kvality služby.