Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Menu
0
Total price
0 €
PRICES include / exclude VAT
Homepage>ČSN EN IEC 62928 - Drážní zařízení - Drážní vozidla - Palubní lithium-ion trakční baterie
Sponsored link
Vydáno: 01.10.2018
ČSN EN IEC 62928 - Drážní zařízení - Drážní vozidla - Palubní lithium-ion trakční baterie

ČSN EN IEC 62928

Drážní zařízení - Drážní vozidla - Palubní lithium-ion trakční baterie

Format
Availability
Price and currency
Česky Hardcopy
In stock
19.71 €
Označení normy:ČSN EN IEC 62928
Třídící znak:333601
Počet stran:52
Vydáno:01.10.2018
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:505800
DESCRIPTION

ČSN EN IEC 62928

Tento dokument platí pro palubní lithium-ion trakční baterie pro drážní aplikace. Tento dokument specifikuje návrh, provozní parametry, bezpečnostní doporučení, výměnu dat, výrobní kusové a typové zkoušky stejně jako označování a značení. Bateriové systémy popsané v tomto dokumentu se používají pro systém uchování energie (ESS) pro pohon drážních vozidel jako jsou hybridní vozidla definovaná v IEC 62864-1:2016. Pomocné baterie, které napájí pouze pomocná zařízení, nejsou zahrnuty v tomto dokumentu. Subkomponenty bateriových systémů, např. systém řízení baterie (BMS) a systém teplotního řízení baterie (BTMS), jsou rovněž zahrnuty v tomto dokumentu. Zařízení pro přeměnu energie (např. pulzní měniče, měniče, atd.), induktory, kondenzátory a spínací přístroje nejsou zahrnuty v rozsahu platnosti tohoto dokumentu. Obecné požadavky na palubní ESS jsou popsány v IEC 62864-1:2016. Tento dokument specifikuje baterie s lithium-iontovou technologií, ale pro použití jako trakční baterie nebrání používání baterií s jinými technologiemi než lithium-iontová. Hybridní systém uchování energie, který využívá dvě nebo více kombinovaných technologií pro uchování energie, např. trakční baterii a dvouvrstvé kondenzátory, není zahrnut v tomto dokumentu. Pokud se však na stejném drážním vozidle používají rozdílné technologie systémů uchování energie a tyto jsou řízeny samostatně, je každý nezávislý systém uchování energie pokryt jeho vlastním dokumentem.