Homepage>ČSN EN ISO 18295-2 - Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center
Sponsored link
Vydáno: 01.03.2018
ČSN EN ISO 18295-2
Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center
Format
Availability
Price and currency
Anglicky Hardcopy
In stock
8.40 €
Označení normy:
ČSN EN ISO 18295-2
Třídící znak:
761802
Počet stran:
20
Vydáno:
01.03.2018
Harmonizace:
Norma není harmonizována
Katalogové číslo:
503779
DESCRIPTION
ČSN EN ISO 18295-2
This document specifies requirements for organizations using the services of customer contact centres (CCC). It aims to ensure that customer expectations are consistently met through the provision and management of appropriate arrangements with CCCs meeting the requirements of ISO 18295-1. This document is applicable to clients using CCCs of all sizes, across all sectors including in-house (captive) centres and outsourced (third party operator) centres, across multiple contact channels, including voice and non-voice media.