Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Menu
0
Total price
0 €
PRICES include / exclude VAT
Homepage>ČSN ISO 10004 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
Sponsored link
Vydáno: 01.02.2019
ČSN ISO 10004 - Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření

ČSN ISO 10004

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření

Format
Availability
Price and currency
Anglicky Hardcopy
In stock
16.12 €
Označení normy:ČSN ISO 10004
Třídící znak:010342
Počet stran:48
Vydáno:01.02.2019
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:506791
DESCRIPTION

ČSN ISO 10004

This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.