Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Menu
0
Total price
0 €
PRICES include / exclude VAT
Homepage>ČSN ISO 26683-1 - Inteligentní dopravní systémy - Identifikace obsahu nákladních dopravních prostředků a komunikační architektura (FLC-CIC) - Část 1: Kontext, architektura a referenční normy
Sponsored link
Vydáno: 01.09.2013
ČSN ISO 26683-1 - Inteligentní dopravní systémy - Identifikace obsahu nákladních dopravních prostředků a komunikační architektura (FLC-CIC) - Část 1: Kontext, architektura a referenční normy

ČSN ISO 26683-1

Inteligentní dopravní systémy - Identifikace obsahu nákladních dopravních prostředků a komunikační architektura (FLC-CIC) - Část 1: Kontext, architektura a referenční normy

Format
Availability
Price and currency
Anglicky Hardcopy
In stock
33.84 €
Označení normy:ČSN ISO 26683-1
Třídící znak:018317
Počet stran:96
Vydáno:01.09.2013
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:93861
DESCRIPTION

ČSN ISO 26683-1

Soubor norem ISO 26683 je primárně zaměřen na identifikaci nákladů, je však zároveň základní a referenční pro kooperativní systémy v nákladní dopravě. Soubor norem je zaměřen na prezentování dat při poskytování služeb systémy end-to-end, jejichž předmětem je náklad a jeho části až na úroveň položky. Zabývá se poskytováním informací ohledně sledování a řízení zboží v multimodální přepravě a manipulace se zbožím, od úrovně položky obsažené v balení/nákladu, bez ohledu na počet obalů nebo přepravních jednotek a jejich druh, až po popis spojení s přepravujícím dopravním prostředkem a infrastrukturou (například dispečinkem). Pro veřejný sektor dává tento soubor norem možnost propojení například s celní problematikou anebo problematikou statistik v dopravě a mezinárodním obchodě. Tato norma je první a základní částí tohoto souboru norem a poskytuje kontext, vysokou úroveň architektury a seznam odkazů na platné normy použité pro všechny části tohoto souboru norem. Poskytuje architekturu pro sběr a přenos aglomerovaných/agregovaných dat z informací obsažených v přepravovaném nákladu do komerčního provozního systému dopravce nebo do systémů veřejného sektoru jako je eCall. Cílem je umožnit účinné zacházení s identifikací vozidla a přívěsu/návěsu v souvislosti s informacemi o nákladu v palubním systému. Vše pro účely sledování a vysledování vozidla a monitorování nákladu. Udává příklady užití, které jsou nezbytné pro navrhování interoperabilních systémů týkajících se nákladů a přepravujících dopravních prostředků.