Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Menu
0
Total price
0 €
PRICES include / exclude VAT
Homepage>ČSN ISO 26683-2 - Inteligentní dopravní systémy - Identifikace obsahu nákladních dopravních prostředků a komunikační architektura (FLC-CIC) - Část 2: Profily rozhraní aplikace
Sponsored link
Vydáno: 01.09.2013
ČSN ISO 26683-2 - Inteligentní dopravní systémy - Identifikace obsahu nákladních dopravních prostředků a komunikační architektura (FLC-CIC) - Část 2: Profily rozhraní aplikace

ČSN ISO 26683-2

Inteligentní dopravní systémy - Identifikace obsahu nákladních dopravních prostředků a komunikační architektura (FLC-CIC) - Část 2: Profily rozhraní aplikace

Format
Availability
Price and currency
Anglicky Hardcopy
In stock
19.71 €
Označení normy:ČSN ISO 26683-2
Třídící znak:018317
Počet stran:56
Vydáno:01.09.2013
Harmonizace:Norma není harmonizována
Katalogové číslo:93860
DESCRIPTION

ČSN ISO 26683-2

Soubor norem ISO 26683 je primárně zaměřen na identifikaci nákladů, je však zároveň základní a referenční pro kooperativní systémy v nákladní dopravě. Soubor norem je zaměřen na prezentování dat při poskytování služeb systémy end-to-end, jejichž předmětem je náklad a jeho části až na úroveň položky. Zabývá se poskytováním informací ohledně sledování a řízení zboží v multimodální přepravě a manipulace se zbožím, od úrovně položky obsažené v balení/nákladu, bez ohledu na počet obalů nebo přepravních jednotek a jejich druh, až po popis spojení s přepravujícím dopravním prostředkem a infrastrukturou (například dispečinkem). Pro veřejný sektor dává tento soubor norem možnost propojení například s celní problematikou anebo problematikou statistik v dopravě a mezinárodním obchodě. ISO 26683-2 navazuje na ISO 26683-1, kterou rozvíjí v oblasti profilů aplikačního rozhraní pro aglomeraci a přenos dat v pozemní dopravě. Definuje množství profilů pro poskytnutí viditelnosti v přepravě nákladu. Povinné profily jsou zařazeny do tří skupin: datový přenos z tagů do interogátorů, datový přenos z přívěsu/návěsu do OBE (palubního zařízení) a datový přenos z OBE na infrastrukturu. Volitelný nepovinný profil pro zásilku je uveden ve formátu UBL. Předmět normy a její využití v praxi souvisí s následujícími tématy: pro soukromý sektor: viditelnost zásilky v systémech end-to-end, inteligentní truck parking, eFreight; pro veřejný sektor: elektronická průvodní dokumentace, elektronické celní odbavení, statistiky z dopravy a obchodu, eCall pro nebezpečné náklady, pro zkušebnictví: shoda s normou.