Vážení zákazníci, v letošním roce budeme expedovat poslední objednávky ve středu 18. 12. 2024.

Těšíme se s vámi na shledanou od pondělí 06. 01. 2025.

 

Menu
0
Total price
0 €
PRICES include / exclude VAT
Homepage>DIN ISO 10003 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)
Sponsored link
sklademDatum vydání: 2019-07
DIN ISO 10003 Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)

DIN ISO 10003

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen (ISO 10003:2018)

Format
Availability
Price and currency
Německy Hardcopy
In stock
151.10 €
Německy PDF
Immediate download
151.10 €
Anglicky Hardcopy
In stock
188.58 €
Anglicky PDF
Immediate download
188.58 €
Status:Norma
Datum vydání:2019-07
Označení:DIN ISO 10003
Název produktu:Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations (ISO 10003:2018)
Počet stran:44
DESCRIPTION

DIN ISO 10003