Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>Management znalostí (Lessons Learned)
Sponsored link
Datum vydání: 2018, české 2020
Management znalostí (Lessons Learned)

Management znalostí (Lessons Learned)

Management znalostí (Lessons Learned)
Formát
Dostupnost
Cena a měna
Česky Tisk
Skladem
400 Kč
Anglicky Tisk
Skladem
980 Kč
Německy Tisk
Skladem
980 Kč
Název:Management znalostí (Lessons Learned)
Datum vydání:2018, české 2020
Počet stran:41
ISBN:978-80-02-02892-5
Verze:1. vydání
Označení normy:Management znalostí (Lessons Learned)
Popis

Management znalostí (Lessons Learned)

Obsah publikace v PDF

Tento svazek VDA definuje pojem „Lessons Learned“ (Databáze znalostí) a má podpořit organizace při cíleném zavádění konkrétních minimálních požadavků na „Lessons Learned“.Jednotné porozumění a definice minimálních požadavků jsou nezbytné, aby bylo možné trvale využívat získané zkušenosti (poznatky) pro zlepšení organizace.

 

Před vydáním tohoto svazku VDA „Lessons Learned“ neexistovaly jednotné definice pojmů vztahujících se k problematice „Lessons Learned“ v automobilovém průmyslu.

Termín „naučené poznatky“ se používá v požadavcích několika norem (VDA 6.3, IATF 16949 atd.), aniž by byl podrobněji vysvětlen.

Tento standard VDA zaplňuje tuto mezeru tím, že definuje pojem „Lessons Learned“ a podporuje společnosti v cílené implementaci konkrétních minimálních požadavků.

Jednotné pochopení a definice minimálních požadavků jsou nezbytné k tomu, aby bylo možné trvale využívat zkušenostní znalosti (vhledy) ke zlepšování společnosti.

Zkušenostní znalosti přispívají ke zlepšování odbornosti a chování zaměstnanců a tím k neustálé optimalizaci produktů, procesů a systémů. Je nezbytné vzít v úvahu jak pozitivní, tak negativní zkušenosti a události, například pocházející z závad, stížností nebo jiných incidentů. Důraz je kladen na zvýšení spokojenosti zákazníků.