Cena s DPH / bez DPH
Hlavní stránka>UNE EN ISO 18295-2:2018 Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017)
sklademVydáno: 2018-03-28
UNE EN ISO 18295-2:2018 Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017)

UNE EN ISO 18295-2:2018

Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017)

Centros de contacto con el cliente. Parte 2: Requisitos para la organización cliente que utiliza los servicios de los centros de contacto con el cliente. (ISO 18295-2:2017).

Formát
Dostupnost
Cena a měna
Anglicky PDF
K okamžitému stažení
2182 Kč
Anglicky Tisk
Skladem
2182 Kč
Španělsky PDF
K okamžitému stažení
1819 Kč
Španělsky Tisk
Skladem
1819 Kč
Označení normy:UNE EN ISO 18295-2:2018
Počet stran:16
Vydáno:2018-03-28
Status:Norma
Popis

This standard UNE EN ISO 18295-2:2018 Customer contact centres - Part 2: Requirements for clients using the services of customer contact centres (ISO 18295-2:2017) is classified in these ICS categories:

  • 03.080.30
: